Jednostavno rečeno svima! Kako? Tako što, neki put niste ni svesni koliko bi jedan CRM bio Vama neophodan. Od nekih najbanalnijih stvari, pa do najkompleksinijih kao što je vođenje poslovanja.

Za trenutak hajdemo se osvrnuti, koliko bi nam CRM u svakodnevnom životu značio da bismo ga lakše razumeli.

Verujemo da imate puno prijatelja, da ti prijatelji imaju decu kao i supružnike, to je već veliki broj osoba da im se svima zapamti rođendan. U tom slučaju bi Vam jedan hipotetički CRM bio idealno rešenje, tu biste mogli da zapisujete rođendane, zatim šta ko od Vaših prijatelja voli, šta ste im prethodnih godina kupili za rođendan i sl. Dalje, pred svaki od tih datuma dobijali biste obaveštenje da se bliži rođendan! Time biste ne samo oduševili prijatelja jer ste se setili rođendana već biste i učvrstili prijateljstvo jer biste ga još obradovali originalnim poklonom.

U ovoj maloj digresiji zamislite da se umesto prijatelja radi o klijentu i biće Vam jasno koliko je CRM bitan.

CRM je osmišljen tako da pomogne vašem poslovanju u rešavanju izazova kada je u pitanju upravljanje prodajom i klijentima. Ne znamo da li ste znali da je u jednom istraživanju od korisnika CRM traženo da rangiraju za šta im je CRM najviše pomogao. 67% je reklo da im je sistem omogućio bolje praćenje prodaje dok je 56% reklo da mi je omogućilo bolji odnos sa klijentima, jer su svi podaci dostupni na jednom mestu.

Verujemo da Vam je sada jasno da je CRM namenjen svima!